Search This Blog

Friday, April 27, 2012

blossoming trees




Za każdym razem kiedy oglądam nowe sesje Wildfoxa mam ochotę wykupić dosłownie całą kolekcję. Zresztą chyba nie tylko ja. Sesje Wildfoxa są najczęściej reblogowanymi zdjęciami w Internecie i zdobią tapetę niejednego ekranu monitora (np. mojego:) ). Mimo, że materiały ubrań czasem budzą zastrzeżenia - są cienkie, wyglądają trochę na znoszone - dla mnie jest to atut. Tak jak w przypadku mojego nowego swetra, który jest cienki, przewiewny, idealny na wiosnę i lato.
Zdjęcia zrobiłyśmy z Aretą we wschodnim Londynie, pełnym kwitnących drzew, wyglądał jeszcze piękniej niż zawsze:)

ENGLISH: Every time I see a new Wildfox photoshoots I feel like buying almost everything. Well, I'm not the only one, I suppose. You can see those pics in various blogs on the internet and they are also used as a wallpaper on some computers (like on mine :)).
Today I'm wearing a new Wildfox sweater, it's fairly light and flimsy - just perfect for summer or spring. Areta and me took these photos in East London, full of blossoming trees, more beautiful than ever.






ph. by Areta Szpura , edited by Belletette

(wearing Wildfox Lennon sweater from Boutique To You, Top Shop shorts, Alexander Wang bag, Urban Outfitters shoes)



MUSIC: Fashawn Ft. Aloe Blacc & Devoya Mayo - Hey young world



Follow me on Facebook, Twitter, Bloglovin & Instagram 'alicezielasko'

No comments:

Post a Comment